czwartek, 21 kwietnia 2016

SZYTE Z PASJĄ NA WYMIAR PIĘKNE FIRANY OD AMBICJA

Witajcie !!!

Na wstępie przepraszam was za nie co długą  nieobecność spowodowaną głównie sprawami rodzinnymi .
Zawitała do nas piękna i słoneczna wiosna , która jest doskonałym czasem na upiększanie naszych okien .
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam przepiękne firany , które z pasją i sercem szyje przewspaniała kobieta o niesamowitych zdolnościach Pani Kinga .
Firma AMBICJA którą  prowadzi  znajduje się w woj . Opolskim , specjalizuje się przede wszystkim w projektowaniu , oraz szyciu firan i różnego rodzaju dekoracji okiennych . Niezależnie od rozmiaru oraz kształtu okna lub wnęki , firma zawsze szyje  na miarę dla każdego klienta .
Firma prowdzi nie tylko stronę internetową , ale także fan-page na facebooku , gdzie prezentowane są galerie zdjęć aranżacji w mieszkaniach klientów , jak również zdjęcia firmy .
Na FACEBOOK AMBICJA bardzo często Pani Kinga organizuje konkursy , i w jednym z nich udało mi sie zdobyć bon w wysokości 100 zł na zakup dowolnej firanki .
Mam w salonie dość spore okno tarasowe o wymiarach karnisza szerokość : 160 X wysokość 2 m
100 zł niestety na zakup wymarzonej firanki by mi nie wystarczyło , za firanę więc dopłaciłam , ale nie żałuję ponieważ jestem bardzo z zakupu zadowolona ,  w 100 % spełniła moje oczekiwania .
Mimo iż firana nie jest jakby kompletna bo komplet składa się również z zasłonek bocznych upiętych w kokon , przelotki w lambrekinie są z cyrkoniamii i inne są klamry do upinania kokonów .
Moja składa się z 2 kokonów , przelotki są okrągłe bez cyrkonii , klamry do upinania zostały zamienione na   plasikowe , dlatego też firana kosztowała mnie nieco taniej na własne życzenie .
Lambrekin jest w kolorze biało - szarym , klamry również . Wybrałam takie kolory , ponieważ po powrocie z Niemiec do których wybieram się wkrótce na miesięczną pracę sezonową , planuję zmienić wystrój  salonu i kuchni , a mianowicie ich kolory.
Ale do rzeczy , pokażę wam jak wygląda kompletna firana , a jak prezentuje się moja upięta w 2 kokony 


                                                       


                                                       

Firanę oczywiście możemy upinać na wiele różnych sposobów . Powyższe 2 kokony upięłam plastikowymi klamrami , które otrzymałam dodatkowo w paczce  od Ambicji 
                                                           

Pokażę wam inne sposoby  na które wpadłam .
Firana pięknie prezentuje się puszczona luzem , bez żadnego upięcia


                                                           
Idealnie wygląda  upięta w jeden kokon , po środku okna 
                                                 
Upinałam ją także na boki , krystalicznymi magnesami w postaci kwiatów 
                                                             

Najbardziej zaskoczyła mnie jakość materiału białej firany , jest naprawdę niesamowita i śnieżnobiała .  
                                       
Na początku z upinaniem miałam niesamowite problemy , a bardzo duże znaczenie  właśnie ma to w jaki sposób je upniemy by wyglądały naprawdę ładnie .
Mi na początku kompletnie to nie wychodziło , wyglądały dosłownie jak powieszone 2 ścierki .
Zadzwoniłam więc po radę do Pani Kingi , która jak widać w galeriach zdjęć na facebooku , upina je doskonale ,  świetnie wytłumaczyła jak najlepiej upiąć i podłapać kokony  , poświęciła mi czas za który z całego serca dziękuję .
Na zamówione firanki przeważnie czeka się do 7 dni roboczych . Ja czekałam nieco dłużej ponieważ zle zaadresowano kod pocztowy , firanka więc wróciła do firmy , i wysłano  ponownie , ale jak każdemu pomyłka może się zdażyć wkońcu jesteśmy tylko ludzmi .
Z dobrego serca i nawiązania blogowej współpracy otrzymałam w gratisie od Pani Kingi przepiękną firaneczkę w postaci 3 kokonków do kuchni , warto więc było poczekać parę dni dłużej .
Kokony w naszej kuchni dały wiele uroku , światła i ciepła .
Zawiesiłam je na tzw zazdrostce , ponieważ cały czas jesteśmy w trakcie kończenia remontu w domu, z czasem napewno zainwestuję w jakieś ładne nowe karnisze , parapety itp .
Materiał firan  jest świetnej jakości .
Zazdrostkę przełozyłam w drugim tunelu , tunel wyżej ładnie pomarszczyłam
A jak prezentują się kokony na zazdrostkach sami spójrzcie

                         





Jestem bardzo ciekawa waszego zdania ,  jak podobają wam się firanki ?
Które upięcie wpadło wam w  oko ?
Za jakiś czas planuję kupić sobie jeszcze jakiś panel do przedpokoju i małego okienka w łazience .
A was kochani zapraszam do odwiedzania firmy i zakupów w
Ambicja
oraz zaglądania na Fanpage  , gdzie bardzo często możecie zdobyć w konkursach  nie tylko bony na zakupy , zniżki jak również gotowe firanki .
                       

ZAPRASZA !!!

Wkrótce nowe posty , zapraszam do odwiedzania mojego bloga .

Buziaki

 





                                                         

         






11 komentarzy:

  1. swietnie obszyte, ułożone w róznych stylach więc każdy znajdzie coś dla siebie, uważam, że sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Monia firaneczki po prostu piękne po takim opisie warto się skusić :) Ambicja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne firanki Ja rowniez sobie zakupiłam.i nie moge sie doczekac juz bo nowa firanka calkowicie odmienia wnetrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaparło mi dech w piersiach . Może wyda się to dziwne , ale mi najbardziej podoba się puszczona luzem , tak stylowo , prosto , delikatnie i pięknie . Rewelacyjne firanki strasznie Ci zazdroszczę i sama tak z przyjemnością zaglądnę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne firany, też mam podobne , ten sam materiał, też kombinuję na wszystkie srtrony ,aby tak upiąć lub jeden bok ,albo rozpuszczone .Też mam te okrągłe klamry . Świetnie się prezentują .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O na jeden bok nie próbowałam . Dzięki Gosia

      Usuń
  6. Witaj Madziu.Nie mogę się napatrzeć na te cudeńka.Rewelacja,wielkie brawa dla Pani szyjącej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też szyłam swoje pierwsze trzy firany u tej Pani :-) Warto jest wydać te pieniązki otrzymując taki efekt:-) wszystkie świetnie wyglądają z lambrekinami,teraz czekam na kolejne tym razem do okien dachowych,a z kolejnymi do nowego mieszkanka napewno zaszaleję ;)z czystym sercem polecam Panią Kingę - "Ambicja"

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądają te firany. Chyba sama o takich pomyślę.

    OdpowiedzUsuń