wtorek, 17 maja 2016

4FOR1 KOMPLET SZKLANEK I KIELISZKÓW OD SABIPOL

Witajcie .

W dzisiejszym poście zabiorę was do świata  kryształowego szkła .
Jakiś czas temu w kreatywnym konkursie na hasło reklamowe dla sklepu który specjalizuje się importem , najwyższej jakości produktów ze szkła i kryształów z krajów Uni Europejskiej , udało mi się zająć 2 miejsce co wiązało się ze zdobyciem super nagrody w postaci kompletu Bohemia 4FOR1 w skład którego wchodzi :

1 X 360 ml szklanka do piwa , soku
1 X 240 ml kieliszek do wina
1 X 350 ml szklanka do drinków
1 X 230 ml szklanka do whisky , wody

Jest to zestaw tzw studencki . Bardzo mi się w domku przydał , wreszcie mam swój kieliszeczek np na dobre , słodkie winko .

Może na początek kilka słów o firmie  :

Jak wspomniałam SABIPOL bo o niej    mowa powstała w roku 1998 . Specjalizuje się importem najwyższej jakości produktów ze szkła i kryształów z krajów Unii Europejskiej .
Głównymi markami są Bohemia i Simax. W te produkty firma zaopatruje hurtownie w całym kraju .
Stworzony przez system sprzedaży sklep internetowy umożliwia dotarcie również do klientów indywidualnych , którzy do wyboru towaru potrzebują szerszej oferty . Odbiocy hurtowi oraz firmy , również mogą korzystać ze sklepu internetowego .

Jak to mówią najbardziej niezbędnymi produktami w życiu każdego człowieka są kieliszki i szklanki , a Sabipol doskonale potrafi zadbać o dobre samopoczucie i stan portfela każdego klienta , ponieważ produkty jakie posiada w sprzedaży , są w super cenach na każdą kieszeń .
Zestaw 4FOR1 dostępny jest w ofercie tylko tego sklepu za jedyne 17,99 , takiej okazji nie można przegapić - z całego serca wam polecam jakość produktów , ja wkrótce wybieram się tam na zakupy on-line , bo wiele rzeczy wpadło mi w oko między innymi kieliszki do wina  i pragnę uzupełnić w nie nasz barek .
Jeżeli chodzi o zamówienia on-line , i obawy czy towar sie nie potłucze , mogę powiedzieć jedno . Firma bardzo dobrze towar zabezpiecza , w pudle było dużo folii bąbelkowej , każda szklaneczka , każdy kieliszek w niej zawinięty i zabezpieczony , na pudełku była również informacja " Uwaga szkło "
Przesyłkę otrzymałam firmą kurierską , solidnie i expresowo .

Jak prezentuje się zestawik na półce - zapraszam do galerii moich zdjęć .
Oczywiście część już przetestowałam między innymi na spożycie drinka Blue Curacao z sokiem pomarańczowym , a także piwko chłodzone  cytrynowe .
                                                                 

                                               
                                                           







                               

Te i inne zestawy i komplety znajdziecie w sklepie internetowym :
Klik : Sabipol sklep
Oraz zapraszam do odwiedzania Sabipol na facebooku
Co myślicie o takim zestawie ? Jak dla mnie idealny nie tylko dla studentów , ale także w domowym zaciszu , idealny w podróż jak i na prezent .

Buziaki :) 














8 komentarzy:

  1. Monia śliczny zestawik mi się bardzo podoba chyba ja sobie też muszę sprawić taki bareczek :) szklaneczki takie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy. Marzenie nie jednej Pani domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze super podświetlany barek , zawsze mi się marzyło takie coś . Co do zestawu świetna sprawa jak mówisz całkiem niezły na jakiś prezent i cena zaskakująco niska . Dzięki będę wiedziała , gdzie najtaniej zrobić zakupy tylko czy się nie potłucze w drodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka była idealnie zabezpieczona , pełno folii bąbelkowej , na pudełku dla kuriera była naklejka " uwaga szkło " także spokojnie można zamawiac online

      Usuń
  4. Taka wersja szkła bardzo mi się podoba. Bardzo lubię produkty bez zdobień. W tak okazyjnej cenie warto kupić! Dziękuję za wspaniały opis zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zestaw każdy powinien w domu mieć Bardzo mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń