środa, 11 maja 2016

PAPIEROWA LAMPA PODŁOGOWA DUDERO - IKEA

Witajcie !!!

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować wam coś co ostatnio dodało wnętrzu niesamowitego , nowoczesnego  wyglądu i  ciepła .
Jakiś czas temu zakupiłam na Allegro  , podłogową lampę Dudero z papierowym , białym ogromnym kloszem .
Ubolewam ponieważ u mnie w pobliskim mieście niestety nie ma sklepu IKEA , który bardzo cenię sobie pod względem jakości i nowoczesności produktów .
Bardzo lubię oświetlenie , które ma w naszym mieszkanku duże znaczenie .
Posiadam  nie tylko lampy sufitowe , plafony , ale także halogeny jednak je zapalam tylko do oglądania telewizji wieczorową porą . Przed snem zdecydowanie lubię światło mniej ciężkie , ciemniejsze , takie które nie męczy wręcz przeciwnie dodaje uroku i ta lampa zdecydowanie spełnia moje oczekiwania .
Jest też bardzo poręczna , szczególnie porą nocną , kiedy to czasem muszę wstawać do dziecka .
Lampa wyposażona jest w 2 oprawy na 2 żarówki ( które nie są w komplecie ) ja dokupiłam osobno żarówki energoooszczędne Philips 11W.
Lampa wyposażona jest także w    kabel z tzw pstryczkiem , który leży zawsze pod ręką , srebrną podstawę, rurkę , oraz klosz wykonany z papieru ryżowego .
Oświetlenie wymaga samodzielnego złożenia , jednak nie miałam z tym żadnego problemu , dołączona była instrukcja a czas złożenia to ok 10 minut .
Otrzymałam paczkę doskonale zabezpieczoną , w kartonie .

Informacje o produkcie :

Wysokość lampy : 137 cm
Średnica podstawy : 21 cm
Średnica klosza : 35 cm
Długość kabla : 2,6 m

A jak się prezentuję zapraszam do oglądnięcia mojej galerii 


                                                    











Jeśli szukacie ciekawego i taniego dodatku do wnętrza polecam z całego serca .
Lampa zapewnia nastrojowe oświetlenie w rewelacyjnie niskiej cenie .
Dostępna w IKEA w cenie 49 ,99 zł
Sklep internetowy klik : Lampa podłogowa DUDERO IKEA

Jak wam się podoba ? Czekam na komentarze

Buziaki :) 

4 komentarze:

  1. Ale piękna nie wiedziałam że lampa z papieru tak fajnie może się prezentować . Cudo , chyba sama w taką zainwestuję bo szczerze mówiąc pierwszy raz o takiej czytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lampy.Cenię sobie szczególnie takie , których światło jest przyjazne dla oczu.Abażur z papieru ryżowego wygląda ślicznie, naturalnie i nastrojowe daje światło. Też daleko mam do IKEA ale widzę ,że warto tam czasem jednak pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ubolewam, że nie mam w pobliżu IKEI - gdyby był taki sklep kupiłabym sobie wiele świetnych rzeczy do pokoju, bo asortyment mają świetny i całkiem tani.
    A co do lampy... Jest super, widać że świetnie oświetla pokój...

    OdpowiedzUsuń